Lysekil

Idag har tiden gått hur fort som helst! Vi var I Lysekil med skolan idag. Åkte skridskor, bowlade och simmade. Det var faktiskt riktigt kul, trots att jag åkte skridskor helt mot min vilja. Sedan simmade vi några hundra meter och tränade någon typ av livräddning på en tung jäkla docka. Allt jag gjorde var att fokuserade på att dockans huvud var ovanför vattenytan, men helt plöstligt hör jag min lärare; "Skit i dockan, kolla upp i taket!". Vi passade även på att basta lite, men tyvärr hade vi alldeles för bråttom eftersom vi skulle hinna käka innan bussen gick.

Tyvärr hann jag nästan inte käka någonting och fick därför en massa god pastasallad att äta nu när jag kom hem. Efter jag ätit blev jag jättetrött och nästan lite kall, så jag lade mig ner på soffan och slumrade till direkt.

Imorgon ska vi på en föreläsning som handlar om hur det är att vara annorlunda och det kommer nog bli riktigt spännande!

Nu ska jag berätta en grej för er gällande mina nagellack. Alla ni vet nog

inte vad Göksäter är för något, men det är en mindre version av Ullared.

Alla påstår att allt som säljs på Göksäter är skit. Men släng er i väggen!

Alla de här tre nagellacken är därifrån och de är de bästa nagellacken

jag någonsin haft! Dom kostar ca 25 spänn (som ett Depend) och innehåller

14 ml (3 gånger så mycket som ett Depend).


Kommentera!
Postat av: Muffinsmartin

Tackar! patrik är duktig :D

2010-02-17 @ 21:01:05
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: emmelist

haha fan va skoj att du har 2 ½ par :) inte många som har det ;) vilka färger?

2010-02-17 @ 22:37:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback