lördagmorgon

Godmorgon på er! Jag vaknade innan tio idag och har sovit riktigt gott inatt. La mig redan vid tolv eftersom jag var supertrött. Jag kollade på film med min moder imorse, sedan ringer telefonen och hon sitter och snackar hur länge som helst så jag tappade suget helt. Därför hamnade jag här och sitter nu och fixar till mina naglar. Bort med svart och hej till körsbärsrött!

Om en stund ska jag duscha, göra mig iordning för att sedan åka till Uddevalla och shoppa, äta och gå på bio. Super! Idag ska vi se Farsan, som trots allt inte har fått så bra kritik.. Sveriges filmkritiker kanske har dålig humor så man bör egentligen inte alltid lyssna på dem.

Ni får ha en jättego' dag, solen skiner här!


Alla kan vi inte bo fint, men jag gör

Kommentera!
Postat av: emmelist

hoppas du får en underbar alla hjärtans dag nu! lika underbar som alla andra dagar :D kraaaaam Emmelist

2010-02-14 @ 00:02:30
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback