lördag

Jag bloggade inte igårkväll för att jag var otrligt trött! Jag är alltid så trött på fredagkvällar. I vilket fall så var jag med min kära vän Emilia, och vi träffade lite annat folk som var ute och grillade mitt i vintern. Jag hade skitont i magen igår. Antagligen hade jag ätit alldeles för mycket. Först massa tacos och sedan tårta och kakor.

Idag ska jag ta det allmänt lugnt, läsa lite och försöka få med mig min lillasyster ut i snön. Jag kanske ska försöka ge mig ut och ta lite härliga vinterbilder också, men det får bli prio 2.


Lite roligt att se hur nära det var mellan havet och poolen

Ha en härligt dag!

Kommentera!
Postat av: emilia

rikitgt bra blogg emma ! :D

2010-02-06 @ 13:24:32
URL: http://drotty.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vinter bilder hoppas vi på (Y)

Härliiiig bild ! z3

2010-02-07 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback