kalas för syrran

JAAAAA! GULD I CURLING! Jag var så trött igår så jag la mig i sängen och ställde klockan så att jag kunde få titta lite på curlingen åtminstone. Och det blev guld! Så spännande som matchen inatt har jag aldrig upplevt curling förr, helt otroligt!

Nu ska jag duscha, låta håret lufttorka så att jag får de där gulliga lockarna och sedan får vi besök eftersom att min lillasyster fyllde 13 i torsdags.

Sålänge får ni ha en trevlig dag så hörs vi senare!


Kommentera!
Postat av: veronika

ja.. idag ska jag nog bara vara hemma!<33 kram

2010-02-27 @ 11:40:47
URL: http://veronikavirreverre.blogg.se/
Postat av: Jossan

så jäkla gött när dom vann , så kul ingen trodde de verkligen hahha<3

2010-02-27 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback