jag är lycklig.. tror jag

Kom precis hem från Öppet Hus på min skola. Jag och kören framförde några låtar och jag fick mig en solovers i låten Come on over - Christina Aguilera. Jag fick supermycket beröm och det tackar jag verkligen för, trots att jag ALDRIG kommer erkänna eller ge med att jag kan sjunga. Sosso var på Öppet Hus och min mentor tyckte att jag skulle bjuda in henne att se vår tyskafilm. Tyvärr var jag lite för blyg, jag har verkligen sådan stor respekt för henne, så Carolina - min mentor fick följa med. Vi satte oss ner vid henne och det första hon sa var: Gud va fint du sjöng! Du var superduktig, det ska du verkligen utveckla!. Jag blev helt rörd. Sedan följde hon och hennes assistent med och tittade på vår Tyskafilm. Då fick vi även höra vilka duktiga skådespelare vi är, hihi!

På en dag har den här kvinnan gett mig sådan tro på mig själv, och fått mig att tänka vilket jag hoppas att hon fick alla att göra.

Tack till dig, du är grym!

Kommentera!
Postat av: Anonym

Alla har rätt du sjunger fantastiskt emma!♥

Sosso är grym !

2010-02-20 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback