i högsta hugg

Just nu sitter jag och knaprar på ett äpple. Det är nog det godaste äpple jag ätit på länge. Jag har nu bestämt mig för att minska på godis och söta grejer så mycket som möjligt och istället ersätta det med frukt och nötter. Jag som är en sådan gottegris kommer inte att få det lätt!

Har ni sett Vampire Diaries någon gång? Det är så himla bra! Jag har ännu bara sett 4 avsnitt, men serien är helt otrolig. Min kompis tipsade mig om en sida där man kan se jättemånga olika serier och filmer, klicka HÄR för att komma dit.

Idag skulle vi vart på kalas till min brorsdotter Louise som fyllt 8 år, men jag hade ingen ork i kroppen. Huvud ben och rygg, jag känner mig som en gammal tant.. Grattis till dig Louise, jag saknar dig! ♥

Nu ska jag titta på femte avsnittet, vi hörs!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback