alla hjärtans dag

Jag har aldrig förstått mig på alla hjärtans dag. Jag firar den inte på något speciellt sätt. Hur låter det egentligen när man säger att man ska visa kärlek och omtanke lite extra idag? Det är ju nästan respektlöst. Jag visar min kärlek och omtanke till min omgivning lika mycket som alltid, så den här dagen kommer tillbringas framför skärmar av alla slag, som vanligt på en söndag.

Igår var jag med min familj i Uddevalla. Vi var på Torp och jag fick mig där ett par helt vanliga blå jeansleggings, en lång svart top med platta nitar på axlarna och en mindre tub Idomin. Efter det åkte vi in i staden och åt pizza på ett jättemysigt ställe som jag inte minns namnet på. Efter det var jag proppmätt men skulle ändå envisas att få i mig massor av godis och dricka.

Vi såg filmen Farsan av Josef Fares och den var absolut sevärd! Ibland kunde den kännas lite tom, men så fort "Farsan" visade sig i rutan så asgarvade man verkligen! Ser man den filmen utan att skratta något, så sitter huden för tajt!

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på någon film jag inte sett på länge. Ha en solig och fin Söndag!

Kommentera!
Postat av: Emmelist

jag vill också se den filmen :D

2010-02-14 @ 19:37:57
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback