aldrig nog av att plugga inte

Då var man hemma från skolan, men inte är man väl ledig för det. Jag har livsmedel att plugga på, vilket gör faktiskt gör just nu. En fysikbok ligger dessutom på min säng och väntar. För en gångs skull så verkar fysiken lätt. Det brukar inte vara min starka sida, men jag har ju lovat mig själv att glänsa lite extra den här terminen, och jag måste säga att jag är otroligt nöjd med min prestation hittills!

Har ni tänkt på hur lätt det är att luras av Ur&Penn-reklamen? Det första som poppar upp är en bild då de vackra JETSETklockorna. Sedan står det vääldigt tydligt att det är rea på alla klockor och smycken. Men om man då kollar längst ner i vänstra(om jag minns rätt) hörnet så står det med en mycketmycket liten text; "EJ REA PÅ JETSET" eller något i den stilen. Inte förän jag hade sett reklamen ett tiotal gånger lade jag märke till detta.

Bara jag som längtar till sommaren?




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback