Seanssons frestelse?

Hej på er!

Jag vet att jag varit lite off det senaste (inte lite heller!) men jag har haft supermycket att göra. En del plugg och sedan håller vi på att greja här hemma med köket. Jag ska försöka att börja blogga lite mer, men man tappar lusten ibland och måste ha ett litet break!

Snart är det jul och jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Såhär lång är min önskelista hittills:

* Koss Porta Pro

SLUT!

Mina föräldrar kan skatta sig lyckliga..


Såhär sleten känner jag mig idag --------------------------------------->

Nu önskar jag, mitt nya örhänge från gina tricot (Tack Lollo!)
och mr MJ on the wall en grym lördag!

Kommentera!
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-12-20 @ 21:01:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback