helium

Det blir inte så mycket skrivet här längre. Sedan jag började skolan i Måndags har jag inte gjort annat än att virat en filt runt mig och lagt mig i fosterställning. Varje dag, fem dagar i sträck.
    I helgen har det varit Öppna varv här på Orust och därför tillbringade jag hela dagen på Hallberg-Rassy med min kära vän Emilia. Trots att man inte är tio längre, och därför inte kan smidigt smyga in i tälten och snatta godis, gjorde vi ett försök. Vi fick tag i varsin reflex och några godisar. När man var mindre kunde vi fylla stora påsar med godis, nyckelringar, pennor och jag vet inte vad. 
    Det största fyndet vi gjorde var nog iallafall en blå heliumballong per man. Vi lossade snöret, drog in helium i lungerna, ställde och i en folkmassa och sa rätt och slätt hej. Mer än så behövde vi inte för att våra gristrynen skulle börja tjuta och få tårarna att rinna. Inte minst heller när jag släppte lös i Abba hit Super Trouper med helium i lungerna.

Nere på varvet fick jag faktiskt -tro det eller ej- köpt mig en klocka. 



150 kr gick den på, men jag tror den är dyrare i vanliga fall.
    Ska försöka få en bild på min egna, kunde inte hitta en bild som gav färgen rättvisa.



 

Kommentera!
Postat av: Emmelist

hahaha jag älskar heliumballonger :D

2010-08-30 @ 14:48:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ååh jessica lottar ut en sån klocka på sin blogg :D vill ha!

2010-08-31 @ 14:03:58
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback