värme

Fungeringarna snurrar ganska gott i mitt huvud. Ska jag börja blogga på heltid, eller ska jag lägga nr helt? När man har en blogg känner man en viss press på sig, där man måste skriva emellanåt och det gillar inte jag. Bloggen får inte komma ivägen för min vardag och därför måste jag trappa ner.

I vilket fall som helst så tog jag och Emilia och åkte moppe upp till "det nya" som är en enda lång väg upp till Sveriges finaste utsikt (tro mig, jag ljuger inte). Vi sitter och pratar en stund och sedan ringer min mamma och talar om för mig att hon lagat mat, och jag svarar så fint: Ja, men du kan ju klappa min intressehamster. Och nej, det var inte för att vara oförskämd, bara allmänt rolig (Emilia tyckte iallafall det var kul).

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av dating in the dark.
Ni får ha det super. Vädret här är UNDERBART!


Kommentera!
Postat av: Emmelist

tycker du ska blogga när du själv känner för det! trogna läsare stannar alltid!

jag har ju som du vet haft en rejäl bloggpaus och bara bloggat då jag orkat...men fy fan så skönt det har varit ;D

2010-04-14 @ 22:58:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lydia

men blogga när du har nåt att skriva om :D

2010-04-15 @ 21:17:41
URL: http://freestylelydia.webs.com/
Postat av: Emmelist

hehe

2010-04-16 @ 00:15:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag är iaf alltid din trogna läsare ;))

2010-04-16 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback