man tror inte det är sant

Äntligen hemma från skolan efter en ganska speciell dag. Klockan var ställd på halv sju imorse för att jag skulle kunna sega mig lite extra. Väl i skolan hade vi nationella prov i matte och jag måste säga att jag trots en del felräkningar är rätt så nöjd. Min frukost blev en supergod kanelbulle och till lunch blev en soppa som smaka bajs.

Vid 11tiden fick vi träffa en som suttit i Auschwitz och det var en riktigt gripande historia, man tror verkligen inte att det är sant. Jag lyssnade hela tiden och allt fastnade i huvudet på mig.

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries och steka köttbullar.
Hoppas eran dag blir lika trevlig som jag hoppas att min blir!


Precis nu


Åhlens 69:-



Seya!




Kommentera!
Postat av: Ellen

En skrvu har lossnat på mig precis där matte-kunskapen finns :o minns ingenting.....-.-



Ja, jag lyssnade oxå hela tiden. Man kunde inte motstå! Det var verkligen intressant(inte direkt roligt men...) Man ändrar sin åsikt på ett sätt;)

Vi ses i helgen du, hahah :D

2010-04-16 @ 18:43:56
Postat av: josse

min dag blev faktiskt trevlig ;D

2010-04-16 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback