glad påsk!

Ber om ursäkt för gårdagens dåliga uppdatering, men jag var runt hela bohuslän på kalas igår. Först för min bror och sedan för min moster. Jag vet att jag inte ska äta sötsaker, men det är faktiskt påskhelg och jag har lovat mig själv att efter denna helg så är det slut! Hos min bror igår fick vi supergod tårta, kakor och bullar. När vi kom till min moster fick vi till middag något jag aldrig ätit förr. Det var tydligen något bosniskt. Ett bröd med en typ av hamburgare i (vet att det låter som jag käkat en vanlig hamburgare, men det var inte fallet). Brödet var så stort och gott att man blev alldeles för mätt. Sedan blev det Cheesecake, vilket råkar vara bland det bästa jag vet.. Ett påskägg av mormor och ett av min moster som faktiskt innehöll en mycket god parfym!

Som tradition åker vi varje påsk ut till Flatön och går poängpromenad, men idag när jag vaknade så fann jag tyvärr ingen lust till det då jag vaknade upp med världens magvärk8antagligen allt godis, kakor etc. hehe) och valde därför att stanna hemma. Tog mig en promenad till affären för att köpa mjölk och mjöl, för att nu har jag bakat en fyrdubblad sats Smörgåsmuffins som blev super goda!

Senare ikväll verkar det som om dom ska ha en påskbrasa där jag bor. Jag är inte helt säker men min syster säger det, hmm..

Tills dess, Hejdå!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback