woooow

Jag har en känsla av överskottsenergi, hur kan det vara sant?
Jag brukar ju alltid vara trött på fredagar. Dessutom måste jag säga att detta va den bästa fredagen på länge. Då tänker ni; "What a depressive life'' , right? Haha, säg va ni vill, men jag gillar denna Fredagen. Den är mysig. Jag har istortsett jättetråkigt, fast  det stora hela har jag jättekul. Wierd feeling.

Funderar på att lägga mig o läsa lite. Det är så förbannat gött o försvinna bort ur denna värld med krig (Thomas sa att det pågår ca 30 krig där ute i vida världen). Så trevligt att bara glömma allt for a while. Håller på att läsa New moon igen, håller på att leta likheter och skillnader mellan boken och filmen. Läsa är typ sådär "överidylliskt" som Reidun hade sagt.

Mariette åkte ut ur Idol idag, belive it or not, men jag har kollat hela programmet. Erik och Tove i Final, yes! Jag har inget mer o skriva om Idol, så kul är det inte. Lets talk about Måns Möller.

Cirkus Möller. Vilket helskönt program! Sean Banan's "Kebnekaise" gick rakt in i hjärtat.

Okej, det va inte heller så roligt. Undra vad jag ska göra imorgon. Kanske borde sova.. Jag börjar bli lite trött nu efter allt skrivande. Vi hade ett geografi-förhör idag. Jag kunde allt, men jag finns typ inte i Thomas värld eller nåt, han ser inte mig. Thank you, jag vet vart du bor♥

Jag skulle få den nya mobilen idag, och ja den har kommit. Men jag kände en fruktanvärt ånger förut. Abonnemang är inte min grej. Hoppas man har ångerrätt.

Jag blev bjuden på middag idag! Emilia bjöd hem mig på Tacos och vi satt o snacka om allt, det va riktigt mysigt faktiskt. Emilia kan man alltid prata med, just that u know.

Nu vill jag inte skriva mer, är det okej?
Jag skiter i vad ni tycker, vill ni nåt så får ni msna!

Ha nu en underbar natt tillsammans!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback