Tisdag

eyey! inlägg innan skolan kommer inte på fråga, FYI. Gymnasiemässan i Uddevalla var verkligen värdelös, nu vill jag ännu mindre gå där. Det blev istället en tur inne i "stan" som dom kallar det.
Bara så ni vet och som ni säkert märkt så lägger jag inte in speciellt mycket bilder, men efter jul kommer det bli ändringar på det ;) Den mobilen jag har nu är från typ stenåldren (?), vilket gör att jag inte kan lägga in några bilder och min kamera är alldeles för komplicerad.




(Jag har nästan inga bilder på denna datan, men för omväxlings skull
får ni en från i somras. Emma och Jossan)


Snart är det dax för pizza, smarrigt värre!

Kanske blir ett inlägg innan jag lägger mig sen, vi får se ;)





Kommentera!
Postat av: jossan!(L)

emma(L)josefine

2009-11-17 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback