Jävla vaccin

Jag vet, uppdateringen har varit på noll, men jag har inte mått speciellt bra. Fick vaccin mot svininfluensan igår, och sämre än såhär har jag inte mått på länge. Igår hade jag frossa, ont i nacken, axeln och armen. Jag trodde faktiskt ändå att jag skulle klara mig rätt bra, men jag har nästan inte sovit ett piss på hela natten. Jag vaknade av att jag mådde illa och hade skitont i armen, men jag gick till skolan iaf. Mindre än hälften av alla elever var där typ.. Klockan blev typ 11 och jag pallade inte mer, gick hem och nu har jag legat på soffan och i sängen hela dagen! Huvudvärken är förjävlig! Jag hoppas iaf att det går över tills imorgon, då det är dags för kemiprov, vilket va meningen att jag skulle plugga på idag, men jag har inte rört boken.

Ha en görgo' kväll!







Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback