Hur skit kan det va?

Okej, jag har länge gått och funderat på en grej. Jag vet åtminstone två kända bloggerskor.
(Båda är blonda och ser ner på mänskligt folk)
Dessa två är och shoppar i princip varenda dag..
Varje dag kommer dom hem med saker, och på i princip alla plagg står det;

''En skittröja jag hittade''
''En klänning, asbillig skit''
''Leggings från någon skitbutik''
''Skitsaker''
''Billig skit''
''Skit''
''Skit''
''Och en massa mer skit''


Då börjar man ju undra lite.. varför köper dom bara skitsaker? Varför inte istället köpa saker som man faktiskt tycker om? Eller är det så att det är bloggerskor? Dom får inte köpa saker på H&M och GinaTricot, för då är allting plötsligt skit (?). Då fattar iallafall inte jag hur folk tänker. Faller för grupptrycker eller? Borde man inte vuxit ur det när man är en sådär 18-19 år? Eller varför bara inte inse att dom älskar att handla på H&M och Ginatricot? Vi har ju redan fattat! Dom har bara svårt för att våga visa att dom älskar Gina! Nästan allt dom handlar är därifrån! Det är ju för sjutton skrattretande! Så otroligt löjligt..

Word


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback