God morgon

Vanligtvis brukar ju inte jag vara uppe speciellt länge på fredagslashlördag-kvällar, men jag va inte ett dugg trött igår(inatt). Jag hade typ gått och klagat hela dagen på folk som hade klätt ut sig för Sunedagen. Tillslut frågade Martin mig va jag hade emot folk. Kom inte på nåt bättre svar än "PMS". När jag va hos Emilia igår och käka Tacos och mös, så varnade jag henne för mina humörsvänginar, som tydligen är värre än någonsin. Jag tror hon är lite rädd för mina Bitchblickar, men hon behöver inte oroa sig påminde jag henne, Det är bara sådan jag är xD

Vakna imorse och låg o kolla på barnprogram helt i min ensamhet. Yu-Gi-Oh och "Mimmi och Mojje i Karibien".

Sedan hade Julia fått hem en Dubbel-DVD med två animerade filmer. Hajar som hajar och bortspolad. hajar som hajar har vi haft innan, men den har hackat. Låg iallafall och kollade på Bortspolad imorse, för den hade jag aldrig sett. Den va rätt rolig!

Nu har resten av min familj åkt på Julmarknad, själv orkade jag inte följa med. Har på mig sovshorts och Skoltröjan. Detär mysigt värre :D

Nu ska jag släna in lite revben i mikron, jag är jättehungrig och jag är supertrött på flingor och macka och sådan skit..

Vi hörs senare!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback