Go' kväll!

Jag har slått mitt rekord på att sova länge idag. 13.30. Det är länge för mig. Jag brukar vakna typ 8 eller 9 på morgonen bara för att jag inte orkar vara uppe länge på nätterna. Jag va rätt stolt, och det förvånade mig att mina föräldrar inte skicka upp mig ur sängen. Har kollat på typ hundra filmer idag, eller åtminstone två. Funderar på att se ''Sex and the City'', men jag vet inte om jag kommer gilla den, och varför slösa tid isf? haha.

Kan ni fatta att det är första advent idag? Heelt sjukt. Det är snart ett halvårsedan jag fyllde år, men det känns som igår. Wieeerd!

Min fader jobbar så sent hela tiden, så han hinner aldrig hämta min mobil på posten, och dessutom ska jag typ skicka tillbaks den. Jag kan inte ha abonnemang, det funkar inte.. Jag smsar för mycket :(

Så nu lär jag få vänta ännu längre innan jag får en ny. That sucks..

Nu orkar jag inte skriva mer, ska käka lite cupcakes och sooofta!

Vi hörs imorgon!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback