Friday, me like

Hóla! Skolan idag har vart riktigt lugn faktiskt. Huvudvärken igår försvann innan jag skulle lägga mig till sömns, vilket va gött. När jag vaknade imorse kände jag mig friskare än innan sprutan (?). Wierd feeling, I know. Hade kemiprov idag, och jag kände mig ganska säker, gick rätt bra faktiskt. nu vet jag oxå varför folk säger att man ska följa med på lektioner ;). Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kommer nog ta det lugnt efter en relativt hetsig vecka. Imorgon ska jag och Josse in till Stenungsund och titta på New Moon! Tänk att ett år gott så himla fort! Jag har oxå hört att det kanske kommer en femte bok (?) Nån som kan försäkra mig om det?

Detta va allt jag hade att säga för nuet.









Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback