Deutsch

Jag är riktigt arg på min mamma, eller åtminstone var.. Hon väckte mig när jag drömde världens bästa dröm! Hell ortroligt. Fick iallafall upp min slöa kropp ur sängen och hann göra mig iordning till skolan som började med musik. Kan ju inte påstå att musik är speciellt härligt på morgonen, men det gick allt bra ändå ;) Jag har dessutom gjort ett sångtest idag för att kolla om jag var altare eller sopran, och det visade sig att jag kunde båda , att jag helt enkelt fick känna efter vad som kändes rätt i respektive låtar. Har vart runt typ halva sverige idag för att kolla i affärer, intespeciellt kul kan jag säga. Sedan har jag pluggat tyska. Det känns inte som jag gör något annat än pluggar tyska. men det är livet.. tydligen. Nu ska jag nog slå på tvn och slänga mig i soffan, jag är trött!


Ha det fint!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback