ULLARED

..is the shieeet!

Imorse klockan typ 5, väckte min moder mig. Vi skulle nämligen ta någon buss till Ullared.
Bussen gick vid 06.45. På något vänster varte rätt gött att åka så tidigt, för vi va hemma vid 16.00 igen!
Meningen var ju då att köpa julklappar, men jag är makalös på Ullared (fast vem är inte?).
Jag hittade;
En väska
Hårfärg
Örhängen
Kofta
Tshirt
och lite smått shit

och just det, Emma goes svart hår! jag har ingen jäkla aning om hur det kommer bli,
men det lär vi la märka..

På vägen hem förut så fick alla på bussen ta tre lotter på man. Typ alla förutom jag vann! jag fattar inte, fick jag lotter från fel ring eller? Fast jag kan inte påstå att jag känner en väldig förlust.. Min mamma t.ex, hon vann tvättmedel , grattis Mamma!




MAMMAS POJKAR

I Torsdags visades ju sista avsnittet av Mammas pojkar. How sad.. HAHA. Tro det eller ej, men jag har faktiskt följt programmet. Jag såg inte de första avsnitten, det blev änna rörigt med alla tjejer ^^.

Det stör mig fortfarande varför Bobby valde Julia. Whats the deal liksom? För det första så är inte Bobby och Julia tillsammans idag, men hade han valt Jane hade chansen nog varit åtminstone liiite större.

Christian valde Viktoria, och dom är inte heller tillsammans idag. Dom har ju typ inte ens träffats sedan dom kom hem? Va är detta för ett skitprogram? Ingen framgång för fem öre! Herregud..

Tim var enligt mig den mest jordnära personen i programmet. Han såg bäst ut oxå, haha! han valde ju då 18åriga Moa. Bra val enligt mig! Dom är visserligen inte heller tillsammans idag, men åtminstone vänner och träffas.

 

Detta programmet har ju resulterat i noll framgång. Great TV4!

Over and Out!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback