SUNDAY

Hallo alla mina kära läsare! Jag kan ju inte påstå att ni är supermånga, men Kissie; se upp! .. Bitch.

HAHHA. Jag har vart i kyrkan nu på kvällen och kollat in ett luciatåg.
Jag måste säga att prästen kom med dagens;

"Varför hade Lucia krona med ljus?
- Hon hade ingen pannlampa."

HAHAHA. Ja, vad gör man? Jag är mållös..


Jag tror oxå att min underbara snuva är på bättringsvägar. Men jag har en känsla av att om jag säger det, så kommer den bli ännu värre imorgon när vi ska ha det kära Luciatåget i skolan. Jag kan inte påstå att jag sovit speciellt mycket de senaste dagarna. Upp klockan 7 på vardagarna, sen blev jag uppdragen 5 i lördag, och imorse vaknade jag typ.. 7.30? Och imorgon ska jag upp 6. Herregud, jag borde ju vara jättetrött men believe it or not, jag är inte ett dugg trött.

Igår när jag var på Ullared skulle ju jag ha köpt den mörkaste bruna hårfärgen jag kunde hitta. oturligt nog var den mörkaste bruna hårfärgen jag kunde hitta, ljusbrun. Därför köpte jag mig en kolsvart färg! Ja, jag blev aningen chockad själv faktiskt.. Så idag så skulle jag ju då slänga i färgen ( eller ja, mamma..), och första reaktionen av min familj var något i stil med; ........... .

Men efter jag fixat till det lite så blev det bra trots allt, och jag är faktiskt helt okej nöjd! Matchar otroligt bra med mina svarta glajjor (och mina konstant svartmålade naglar). Min lillasyster fråga mig om jag skulle bli emo, men jag förklarade för henne att man är inte emo för att man färgar håret svart, och nu tycker hon oxå att jag passar i färgen. Undra hur folk i skolan kommer reagera.. Jag lär ju få höra ordet ett antal gånger, men wtf? har dom sett hur dom själva ser ut? Jävla stolpskott.

Nu ska jag bänka mig framför TVn med pepparkakor. Its time for Playa del Sol, Parlamentet och Paradise Hotel!




Over and Out!




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback