Sorry dude.

Det är så otroligt underbart att vi inte har något mer plugg. Eller jo, ett engelskaprov men det är ingen Big deal.
Har inte kunnat uppdatera på ett tag för att jag har haft mycket att göra denna veckan, etvå prov och en inlämning. Life is shit. Menmen, idag har jag nada to do, så jag sitter här och har inte gjort mig iordning för fem öre. Det är otroligt underbart.

Igår var jag med Jossan och vi bakade pepparkakor. De blev riktigt smarriga! Sedan käkade vi Tacos. Jossan, jag och mamma. Vi sitter och snackar om gudvetvad och helt plöstligt sätter jag tacoskal i halsen och får världens panik och får inte upp det (eller ner det whatever). Mamma stog och slog mig i ryggen i typ 10 minuter men inget hände. Tillslut trodde jag att det va mina sista andetag, men efter att ha halsat typ 2 liter vatten så släpper det. Tackochlov, vem är min skyddängel?

Här får ni en lite rolig video som jag fixa till förut:



Nu ska jag åka och handla mat med min käre moder.
Ni får ha en grym dag! Vi hörs :D


Kommentera!
Postat av: Jossan

hahahha !

älskar din blogg <3 ska kolla lite mer nu <3

puss

2009-12-17 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback