Som vanligt segt

Jag må säga med sorg i rösten att jag missade dagens Eureka, tack vare Carema. Jag tänkte att jag inte skulle tillbringa så mycket tid där nere, men eftersom at den klantiga vikarien som tog emot mig igår, inte hade fyllt i min journal, och inte ens beställt ny tid till mig, så fick vi sitta där ett bra jävla tag. Men tillslut fick vi iaf hjälp, och sköterskan berättade att jag inte fick greja med fuktiga saker, bl.a inte disk! MOHAHA! Nu är iallafall såret inplåstrat och allt sådandärt, och jag måste säga att jag har ett underbart läkekött! Mitt sår är jättefint nu, jämfört med igår. Mirakel..

Just för tillfället börjar jag störa mig på att det inte finns nån USBkabel till min mobil. Inte någonstans finns det att köpa, wtf? Någon måste ju ha samma ingång som mig, så vi får la se, men det är otroligt störande.

Nu ska jag snart ta och gå en sväng, jag behöver komma ut. Jag har typ suttit still hela lovet och det enda man ser fram emot är tvn. Usch..


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback