Onsdag

Jag vet att jag inte blogga igår. Detta pga av att jag har otroligt mycket att göra nu. Allting är skitsnurrigt och jag fattar typ ingenting. Jag är otroligt skoltrött nu, och ibland vill jag bara dra åt helvete. Bokstavligt.
Idag hände något ofattbart, tro det eller ej, men ibland vet jag inte riktigt varför jag ännu inte skjutit våra lärare.
Idag sa en viss lärare till mig att han inte kunde sätta något betyg på mig för att jag inte lämnat in mitt arbete. Tråkigt för honom att jag lämnade det till honom för ett antal veckor sedan! Är man glömsk eller bara allmänt cp? Dessutom frågade jag honom vad han hade gett mig för betyg, för det hade han inte heller någon koll på. jag kunde ju sagt precis vadsomhelst, inte direkt att han hade reagerat.

Idag kunde jag börja använda min nya mobil! Jag är typ överlycklig. Fast det borde man ha förståelse för med tanke på vad jag hade får någon innan.

Nu ska jag plugga tyska, för imorgon är det prov.

Vi hörs!



Kommentera!
Postat av: josse

vem e den störda läraren ? :o :s

2009-12-02 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback