LOOOOV

Go' eftermiddag på er! Egentligen har jag inte tid med detta tjötet. trots att det är lov nu och allt, så har jag lite att göra. Just för tillfället så ska jag duscha och göra mig iordning för Julbord, och snart kommer Jossan. Vi spelade ju volleyboll mot andra klassen igår och torska. Inte för att jag bryr mig, jag bara går runt o klappar folk som blir arga på ryggen.

Imorgon ska jag hänga med familjen på julshopping ( hade tänkt att leta lite grejer till mig själv oxå (a)). Bland annat ska jag köpa julklappar till Julklappsspelet som vi ska köra med släkten på julafton. Dessutom ska jag sova! fast inte för länge, jag vill inte missa barnprogrammen :)

Men nu måste jag kila!


me and lollo,<3



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback