Late

eyeyey! Igår när jag vart i stan så orkade jag faktiskt inte skriva nåt här. Ibland är det otroligt tråkigt och onödigt. Finns ju egentligen ingen mening med att skriva om man ändå inte har något att tala om. Jag kan inte påstå att jag själv har mycket att komma med. menmen. Idag har jag gått och segat heeela dagen. Kollade på Amazing race imorse när jag vaknade och sedan låg jag kvar i sängen ett bra tag. Jag har inte heller vart utanför dörren på hela dagen, känns lite fel faktiskt. På tvåan förut gick Rosa - The Movie, och jag kunde tyvärr inte göra annat än att kolla. Det kanske inte är något att skryta med, men jag såg faktiskt den på bio när den kom, ooooh! Nyss så slutade även Narnia: Prins Caspian. Den såg jag oxå på bio en gång i tiden, om det var förra sommaren tro.. Aja, skitsamma. Nu ska jag och mina raggsockar kolla på Ice Age 3 - Dawn of the Dinosaurs, om det inte går något annat på tv vill säga. Vilken härliga filmer jag kollar på, verkligen.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback