JULSTÄD

Hallå fans! Nej jag skoja. Men ni kanske är för torra för att förstå det.

Igår var jag o hälsade på moa som fyllde två år i söndags, grattis kussen! Vi lekte med dockor, lego, lekte med lera, målade, åt och massa annat skoj.

- Moa, vad ska du måla?
- En jättestor mamma!

Idag har jag iallafall städat hela mitt jävla rum. Jag var på göken imorse oxå och kolla runt, och vem träffar man inte där mellan hyllorna om inte käppen i egen hög person! Jag köpte ett nagellack där för ett tagsen som visade sig vara helt ok(!!) så nu när jag insåg att mitt svarta va helt slut, så ska jag sätta gökens svarta nagellack på prov. Vafan, så illa kan det inte va, det är ju inte direkt göken självt som kokat ihop det. Dessutom hittade jag lite grejer till julklappspelet som vi ska köra på Julafton.

Jo, så när jag kom hem igen var jag illa tvungen att städa i mitt rum. Började med tidskriftsamlarna, rensade, sorterade och slängde. Bytt ut lite foton i ramar osv. Jag har nu oxå hittat lite plats för min andra stora MJposter, men min far måste dra lite spikar först.. Under all bröte hittade jagäven minnestidningen med MJ som man kunde köpa i somras tsm med Aftonbladet, GT och expressen. Förstasidan blev inramad, hehe. Jag kan inte hjälpa att jag är en stor fantast.

Nu är jag iallafall klar och ska snart baka julcupcakes (tror jag, får se om jag orkar).


Kommentera!
Postat av: jossan

GODJUL ÄLSKLING !<3

2009-12-22 @ 21:15:44
Postat av: jossan

GODJUL !

ÄLSKLING<3

2009-12-22 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback