Gott nytt år asså

Jo, det är ju så sant som det är sagt. 2010 är inte långt ifrån nu, det är helt sjukt! Jag har inget att göra för tillfället så jag hade tänkt fylla ut detta inlägget med en liten summering av 2009:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag besökte platser jag aldrig varit på. Jag har vågat mer. Jag har blivit kär på riktigt (men är inte längre, killen är ett asshole.). Man gör nya saker varje dag, utan att kanske märka det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Usch nej, jag kan inte hålla nyårslöften så det är ingen idé att jag försöker. Fast iår hade jag faktiskt tänkt att ha några :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaa, även släktingar.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, och det har slititpå mig hela året.
5. Vilka länder besökte du? Jag var i Danmark över en helg i Maj. Turkiet två veckor, 22 Maj - 5 Juni. Tyskland i höstas.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jaa, verkligen.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Skagen och tiden underkonfiramtionen, sommaren som var otrolig! Och många fina stunder :) 
8. Vad var din största framgång 2009? Att våga stå för mina handlingar och säga vad jag tycker, fast det har jag alltid varit ganska bra på.
9. Största misstaget? Jag vet inte,men alla gör vi saker som vi ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadat är jag ju alltid tackvare mitt högra knä. Lite förkylningar, men inget mer.
11. Bästa köpet? Mopeden kanske? Eller ett pat jeans jag köpte i våras :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Småprylar, kläder osv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det var nog mycket, jag är ofta glad. Så antagligenomgivningen överhuvudtaget.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Out of my hands - Milow (av en rätt hemsk händelse men..). Tarkans låt Símarik kommer alltid påminna mig om Turkiet. Så underbart har jag aldrig haft i hela mitt liv!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Big Time
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med släkten.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Försöka luras av folk som man trorfaktiskt bryr sig, men i själva verket bara lyssna till halvt öra.
18. Hur tillbringar du julen? Med Familjen, mormor och morfar, farmor, cecilia, carl och Moa!
19. Blev du kär i år? Haha, jaa..
20. Favoritprogram på TV? Jag hoppas den här frågan inte menar program som har gjort premiär iår, för jag tittar inte på nya Beverly Hills eller nya Melorse place. De riktiga serierna, annars får det faktiskt vara. Melrose från -92! Det är fanimej värt att se på! Men Kngiht Rider, Chuck, Smallville, Eureka, Vänner, 2½män och massa andra. Jag är inte så kräsen ^^
21. Bästa boken du läste i år? Twilightserien och Liza Marklunds.
22. Största musikaliska upptäckten? Rock/Pop överhuvudtaget, jag har annars varit mer för Hiphop/RnB.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En moppe, hehe.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag önskade mig inte så mycket mer så..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Precis på tolvslaget blev jag överraskad av Jennifer och Lollo, sedan hade jag nog kalas tror jag. Jag minns inte helt om jag ska va ärlig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja varkligen, men inget jag kan komma på nu ^^
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Egen.
29. Vad fick dig att må bra? Resan till Turkiet var som en ny start.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, svår fråga. Men jag måste nog säga.. Colin Ferguson!
31. Vem saknade du? För personligt för att skriva här, men ni som har haft mig på bdb de senaste åren vet nog.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla på Cosmopolitan! Vi blev som en amilj där nere! Och Kaan som blev min nye bäste vän :D

______________________________________________________________________________

Med tanke på att jag har nämnt ganska mycket om Turkiet,
så laddar jag upp en härlig bild!






Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback