Emma säger sitt

Jag vill diskutera något. Det är roligt o säga vad man tycker. jag stör mig otroligt på folk som inte vågar berätta vad dom tycker för att dom är rädda att något ska hacka på dom. Usch.
Jag ska hitta nått att diskutera, vänta lite..


HAHHAHAHAHHAHAHAH!

Jag läsate just att deltagarna i Paradise Hotel hade blivit nerslagna utanför ett hotell, och jo! Vad har Emma att säga om detta?

Svar: Asså man kan ju först tänka på dom som går med på en sådan grej som Paradise Hotel. Det är ju lite horigt. Dom har ju faktiskt sex för pengar, HAHA! Men sen kan man ju se på det så att; man tror väl inte att man kan gå med i ett sådant fiaskoprogram och sedan inte tro att det blir några konsekvenser? Am I riiiight?! Shiet.

Okejokej, jag kan la hålla med om att man inte behöver slå folk medvetslösa, men ärligt? Ingen lär ju ta dom seriöst efter den serien, en grupp juckdjur liksom. Men egentligen ska jag ju inte säga för mycket, jag råkar ju faktiskt följa Paradise Hotel (a). Jag gillar Greta, Cimon, Catja och Andreas. Fuck off jackie liksom (:

Over and out!






Kommentera!
Postat av: jjulia OFC :))

Greta,Cimon,Catja och Andreas, I LOVE <3

Jackie is the fucking shhit xd

2009-12-22 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback