DAGEN FÖRE JULAFTON

Thats true, people! Dagen före Julafton. Helt otroligt sjukt. Känns som att det var igår jag fyllde år, men det är över ett halvårsedan! Hösten har gått otroligt fort, vilket inte borde stämma eftersom den här terminen har vart jobbig. Jag har bestämt att nästa termin ska jag göra som många andra och "slicka röv". Det funkar ju tydligen på våra lärare.

Men iallafall. Jag har önskat mig ett par nya All Stars. Mina vita sjunger ju änna på sista refrängen.. Dessutom så fick jag igår ett nytt svart nagellack. Så imorse när jag skulle hämta det och prova, så hade min moder slått in det, haha! Så nu får jag måla i någon annan färg, vettifan vilken. Sedan önskar jag mig pengar. Mamma vet att jag önskar mig kläder, men jag blir lite smått skrämd när någon annan säger att han/hon säger att hon ska köpa kläder till mig. Underbar gest, men jag köper hellre kläder själv, hehe.

Nu ska jag a o leta fram ett nagellack. Vi hörs imorgon!

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback