061209

Iiih. Jag är trött. Låg igår kväll i min ensamhet och kollade på Robinson, det är rätt roligt ändå. FYI; Jag hejar på Agwe! Imorse vaknade jag i perfekt timing för Amazing Race, jag tittar på det varje söndagmorgon klockan nio ^^. Har oxå hjälpt min mamma med lussekattbak. Igår gjorde hon Äggost, det är det bästa som finns!

Dessutom läste jag i en skvallertidning att MJ's son har fått Vitiligo. Thats wierd. Och även det att pappan till pojken som anmälde MJ för sexuella utnyttjningar har tagit livet av sig, NICE..

Jag tänkte bjuda er på en liten go låt idag, det är ju trots allt Andra Advent idag! Tiden går riktigt fort verkligen! Lyssna och njuuut.

 


Kommentera!
Postat av: josse

första advent :o ?

andra e det la ? :P

2009-12-06 @ 12:56:49
Postat av: jjulia

Bara för den låten är bäst..!<3

2009-12-22 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback